Silly Niggaz (Martinez Angie)

[intro] On any day, in the hood In front of any building, you can find some chicks And what will they talk about? Niggaz [A] Yo, yo get the fuck outta here! [U] Yeah, that fuckin bum motherfucker [U] Pico and shit from around the corner, that nigga be wildin [Angie] Uh-huh, yeah.. [Uneek] I know this player named Ricky, push an 850 Light-skinned, slim, with a head like Sticky All you gotta do girlfriend is slip a mickie And in a quickie, Ricky turns into tricky [Angie] Aiyyo but what about his man? Cuz named Stan Run around town in the plush Benz van Ice all around his Rolex band but runnin his mouth bout his credit card scams [Uneek] Yeah jerk that nigga, I heard of that nigga The crew of quick niggaz wanna murder that nigga, shit He must be listenin to too much Jigga Buddy Longdough, he got no figures [Angie] Yo, aiyyo I know you know Ralph, up on T (?) He a Puerto Rican cat, yeah you know he eat out Walk around town with the weed and heat out And he loco in the coco, dank weed out [both - repeat 2X] All over the world, niggaz got a story to tell Is you fly as fuck, or you broke as hell? What set you claim nigga, is you thug or what? What set you claim nigga, is it love or what? [Angie] Rude bwoy name Brian, nigga stay lyin Got regular, but he swear it's Hawaiian Part time dealer, part time client Smokin up what he should be supplyin [Uneek] And yo that kid Black, don't know how to act Wanna keep the Timbs on when he hit it from the back (oop!) Pullin on my hair, almost loosened up a track But I like that kid, he can keep comin back! [laughter and ad libs] [Angie] Everybody back up, back up off the ropes All you silly niggaz are gonna have to back up [laughin] We're gonna need all silly niggaz to back up off the ropes! Move back.. back.. back.. back..